Politica de return

Ai cumparat un produs de la noi si nu ti-l mai doresti?

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea produsului;
Contravaloarea produselor comandate se va returna în maxim 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data denunţării, în scris, a contractului/procesului verbal de către consumator.

- Contravaloarea transportului produselor către vânzător va fi suportată de client;
Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

Produsele trebuie să fie în stare foarte bună, să nu fie folosite excesiv sau uzate. În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu trebuie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat;
Starea produselor achiziţionate trebuie să fie la fel ca la primirea lor, doar cutia poate fi desfăcută. Starea accesoriilor trebuie să fie intactă, în ambalajul original.


* NU se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri sau alte semne de uzură.

În cazul echipamentelor foto returnate acestea se vor trimite pentru verificare şi identificare număr cadre şi stare uzură la service-ul autorizat de către importatorul oficial în România al produsului achiziţionat. Nu se acceptă retururi ale aparatelor foto cu mai mult de 100 cadre executate de consumator până la data returnării. În cazul solicitării nejustificate a returului taxele pentru diagnosticul produsului cad în sarcina cumpărătorului.

Angelosoft Computers poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj, în scopul readucerii lor la starea iniţială, care pot avea valoare între 0-50% din valoarea iniţială a produsului.

Oricare va fi modalitatea în care se face livrarea vă rugăm să vă asiguraţi ca aţi primit, odată cu recepţionarea bunurilor, şi documentul de însoţire şi, acolo unde este cazul, certificatul de garanţie, fără de care nu puteţi solicita ulterior asigurarea garanţiei. Orice neconcordanţă sau omisiune sesizată de beneficiar în privinţa actelor întocmite de departamentul nostru de vânzări, faţă de condiţiile anterior discutate cu reprezentanţii firmei noastre şi/sau faţă de produsele recepţionate, vor trebui comunicate pe orice cale în maxim 2 (două) zile lucrătoare de la data primirii acestora, orice sesizare ulterioară fiind nulă de drept.