Politica de livrare
Termenul maxim de executare a obligatiei noastre de livrare/furnizare a produselor este de 48 (patruzeci si opt) ore de la data platii, confirmarii/acceptarii comenzii de catre societatea noastra;
-
Preţul produselor comercializate va fi comunicat consumatorului atunci cand acesta isi manifesta intentia de a achizitiona un anumit produs dintre cele furnizate de firma noastra. La pretul produsului/produselor se adauga taxele de transport/livrare in valoare de minim 25 (douazecisicinci) lei, cu exceptia cazurilor in care mentionam consumatorului ca transportul este oferit gratuit;
-
Plata produsului/produselor se poate face in numerar sau prin POS la oricare din punctele de lucru ale societatii noastre, direct curierului care livreaza marfa, prin virament bancar in baza facturii proforme/fiscale, in contul indicat prin aceasta. Livrarea produselor se va face, pentru situatia platii prin virament bancar, numai dupa ce suma datorata a ajuns in contul indicat al societatii noastre;
-
Dreptul de denuntare unilaterala. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de denuntare unilaterala pentru consumatorii care nu au incheiat contractul la distanta, este de 48 (patruzecisiopt) ore de la data achizitiei, cu conditia inlocurii produselor returnate cu altele de aceeasi valoare sau de valoare mai mare. In toate situatiile aratate mai sus, produsele returnate trebuie sa fie conforme cu conditiile indicate in certificatul de garantie si conformitate ce insoteste factura fiscal;
-
Pretul oricarui produs poate fi modificat fara niciun preaviz, cu exceptia cazului in care comanda consumatorului a fost confirmata/acceptata. Pretul produselor este valabil in limita stocului
-
Pentru utilizarea tehnicii de comunicaţie la distanţă, nu se percepe niciun cost suplimentar;